Apa

Szeptember, tizenhatodika.

Utolsó kommentek

Nem annyira gyerekekről szóló poszt

apablog 2014.01.07. 10:00

Csak hogy némileg szélesítsük a látómezőt - íme, a szülők:

APA:
Én bezzeg azt álmodtam, hogy sétáltunk Drezdában az Elba partján, és túl keskeny volt az ártér. Nem fértünk el kézen fogva - HATAN, és ezért lefogtak a vízügyesek.

Roham-motorcsónakkal bevittek minket a Wasserpolizeiamtra.

Kurvára befostam, mert ilyen felpenderített SS tányérsapkájuk volt.

De aztán elém raktak egy aláírni valót. Mondom, ezt én alá nem írom, nem értem, amúgy is hosszú.

Aztán kiderült, hogy hiába három oldal, egy szó az egész. Valami olyasmi volt, hogy "belvárosi folyóparti ártéri terület felügyelő hivatal által elrendelt indokolatlan nagylétszámú sétálás lezárt területen" stb...

De ez egy szóban, merthogy németek. Én megkértem, hogy tanítónénis módszerrel, piros tollal jelölgessék már be, hol vannak az eredeti szavak. És akkor bent töltöttük az estét, de reggelre bejelölgették, és úgy már értettem, és aláírtam, aztán hazaengedtek.

Asszem, ennyi.

ANYA:
Én meg épp kerestem az ismerősödet egy házibuli után, mert nálunk felejtette a fiát, aki amúgy a szemközti házban gyilkosságot látott.

Közben téged is kerestelek, hogy megkérdezzem a szemközti ház címét, hogy oda hívjam a rendőröket. Mire Botond azt mondta, nem látott egy ideje, de Sipi azt mondta neki, hogy be vagy baszva.

Mondom, WTF, te nem is iszol. Felhívtalak, hogy hol vagy, mire mondtad, hogy hát képzeld el, Pesten és majd elmondod miért. De közben meg egy nő csacsogott melletted, és követelte, hogy csókold meg.

Aztán megszólalt az ébresztő.

Címkék: anya apa

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apa.blog.hu/api/trackback/id/tr945742706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása