Apa

Szeptember, tizenhatodika.

Utolsó kommentek

Na, gyüjjön má' elő, én hívom, a Buga Józsi!

apablog 2013.09.12. 08:35

bakter_1378967050.jpg_480x360

Buga Jóska: Hát ha én egyszer valakit előhívok, az elő is gyün a második hívásra akár az ágy alól, akár a kemencéből.
Banya, a bakter anyósa: Hohó, én bizony elő nem gyünnék az első szóra, a másodikra, de még a harmadikra se.
Buga Jóska: Márpedig én mondom, hogy előjön a második hívásra akit én előhívok.
Banya, a bakter anyósa: Na mibe fogadjunk?!
Buga Jóska: Na bújjon be maga az ágy alá!
Banya, a bakter anyósa: Be is bújok! (bebújik)
Buga Jóska: Na, gyüjjön má' elő, én hívom, a Buga Józsi.
Banya, a bakter anyósa: Neeem gyüvök!
Buga Jóska: Gyüjjön má' elő, én mondom, mostmá' másodszor.
Banya, a bakter anyósa: Még maradok!
Buga Jóska: No akkor maradjon, oszt csapjon magába a tulipános istennyila, mer' én elő nem hívom többet a jövő karácsonyig se! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apa.blog.hu/api/trackback/id/tr265508455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása